mandag 18. november 2013

Filthy Fifty rett etter jobb!

Lenge siden sist jeg hadde ei skikkelig treningsøkt.
Har hatt problemer med ei skulder, som har tatt litt mer tid enn forventet å restituere. God behandling og noen teite - men effektive - skulderøvelser har snudd skuldra fra "lam" til smertefri padling og rulling i går.

Smertefri i går og våknet smertefri idag åpnet muligheten for den første "skikkelige" økta på lenge. Sist jeg kjørte en full CrossFit WOD var i slutten av september. Når dagens var en skikkelig go'bit fra CrossFit HQ var det bare å pakke Skins-buksa å trø til. Gymmet ligger rett over gata fra jobb, så det ble rett fra jobb til trening!


Filthy Fifty er en klassisk CrossFit kjør deg til du spyr-økt. Rotere på store muskelgrupper og flerleddsøvelser for å holde puls og pust i sjakk i en god halvtime. Brukte 33 minutter på de 9 første øvelsene før jeg måtte gi meg - da sto nemlig skyssen hjem utenfor døra på gymmet. Helt forferdelig start etter en lang "treningsfri" periode.

God gammeldags gangsperr kommer gjerne 24-36 timer etter økt. I dag sleit jeg med å gå ned trappa! Er bare å knuse på, for herfra kan det kun gå oppover igjen! Good to be back in action!

This is CrossFit - and I love it!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar