tirsdag 5. november 2013

Leketøy eller verktøy? GoPro Hero 3+

Det er alltid gøy å få pakker levert på døra. Lillejenta vår jubler når hun får hjelpe med å pakke opp - og det var store øyne på både hun og meg når GoPro'en kom opp fra pappeska.
Det lyser kamera lang vei og det tok ikke mange sekundene før femåringen spør om denne skal på kajakken ;)


 
 
Innpakningen er solid, et stort gjennomsiktig plastlokk dekker kamera og fjernkontroll, som selvsagt også er vanntett.




Kameraet mitt er et adventure edition og innholder en del forskjellige fester. GoPro må ha lært innpakning fra Apple, for alt går an å ta ut av pakken, for så pakke det ned igjen på samme viset uten å være rakettforsker. Flatt og kurvet feste som kan limes på kajakken, hurtigfeste for å klikke av/på den pålimte basen og et par forskjellige armer man kan kople sammen som gjør det mulig å feste kameraet både opp ned og på vegg og fortsatt få kameraet vannrett.

De to quick release brakettene kan koples sammen med ei forlengerstang fra for eksempel Eye of mine for å få kameraet litt opp fra dekk på båten.




Den sorte plata som kameraet står på i innpakningen kan lett brukes som kamerastativ for timelapse eller andre fotojobber.

Gleder meg til å prøve på båten, må bare få meg et lite minnekort som passer :)

1 kommentar:

  1. Lykke til med godt kamera, har selv 2 stykker og et godt redigerings program (AVS videoeditor) Har selv brukt den svarte platen til et kite feste for kajakken.

    SvarSlett